2010年6月7日星期一

甘怡九個月.

(哈....寫BLOG越來越少添,  甘怡滿咗九個月時本身已經想寫吓Blog, 但人懶無寫到.)

甘怡頭髮明顯地係多咗D 啦,  希望再生快D, 咁先似返個女仔架嘛! :) 佢又開始對身體好奇, 唔知係咪唱得"head-and-shoulder-knee-and-toe" 多呢, 唱到"eye-ear-mouth-nose"時佢會好得意咁笑架, 佢又會摸我哋塊面, 肚臍, 腳板, 有次佢摸完我D 腳毛之後又摸吓自己嘅小腿, 個樣好似好好奇咁。甘怡D

Nicole日日帶佢去club house, 我哋亦帶過佢去一次play group, so far佢都唔係好同第二D BB 仔玩, 都係鍾意自己爬來爬去, 或者推住D 玩具手推車 (約尺半高)行來行去, 佢又鍾意玩"SIR滑梯", 每次佢都笑架, "SIR"完佢仲想爬返上去添, 但當然爬唔到啦, 但D 姿勢好攪笑! :)

佢宜家都算活動自如, 不論咩"地形"佢都爬得到架, 佢多咗個表情就係每次扶住媽咪對腳企起身之後都會望住我笑...個笑容係有D..."得戚", 好似想講:「你睇? 我幾叻」/「你睇? 媽咪幾錫我。」咁架...好鬼奸..

甘怡呢兩日心情唔好, 又重新咬手指, 見到爺爺公公, 鋪頭sales (基本上除了我同Nicole之外), 咩人同佢係佢面前講嘢佢都會喊) Nicole覺得佢好似出緊牙仔, 但我又摸唔到, 都唔知甘怡攪乜鬼. 上網想搵吓有咩辦法, 但好似得一個辦法就係"等"...D 人話BB 仔大過識行就會周圍走, 見多D 嘢就唔會咁痴父母, 又會大膽D, 我都有少少放棄嘅心態, 即係放棄要佢唔好成日喊, 由得佢喊都唔話佢, 但亦唔抱佢.
(部desktop壞壞地, 有D 相同video未得閒upload上嚟)

沒有留言: