2011年1月1日星期六

甘怡十六個月


呢個月甘怡變得乖咗, 唔知係咪因為節日氣氛呢? :D
一叫佢佢會揮手Hi同拜
  1. 食飯都算乖, 雖然有時都會扭計, 但通常都係食咗好多先開始扭計
  2. 叫佢錫就錫, 爸爸抱就抱, 唔再好似幾個月前咁痴實媽咪
  3. 對其他人都友善咗, 多咗笑容, WARMUP時間短咗
 不過講嘢方面就無乜進步啦, 都係唔肯講, 佢真係明哂我哋講乜架, 但叫佢講D 好簡單嘅字佢都唔講, 一味手指指. 暫時都無辦法.
 






甘怡收到三大聖誕禮物
1. 姨婆送的LEGO!
2. 爺爺嫲嫲送的小厨房 (因發現時間問題, 小厨房遲D 都會換返做另一盒LEGO, 原因後述)
3. 媽媽送的大厨房,


甘怡都好鍾意, 成日都玩, 媽媽 鍾意同佢玩厨房, 甘怡識得扮食, 識得放D 「食物」係D 碟上再拎畀爸媽「食」,跟住自己又「食」埋一份, 不過佢唔識洗碗。爸爸就鍾意同佢玩LEGO, 甘怡識砌, 不過有時兩塊LEGO個角度唔啱又會失手, 佢好鍾意向上發展, 砌到咁上下高佢又會放朵LEGO花係頂, 都幾靚架! :)

1 則留言:

匿名 說...

手足快,口就慢.不知是不是這樣.
練身體,有玩具.練口齒,靠姑、婆.