2012年3月20日星期二

貪玩的甘怡

昨天甘怡學校補假,我們一家去了廸士尼,甘怡好開心我重同佢第一次玩"轉轉杯",佢叻過佢阿媽而且一d 都驚唔驚,轉得越快佢越開心.
玩耍到六點,同佢坐小火車時佢開始無電,但落車時佢見到"小飛象",當時我抱住佢,佢好細聲講:"我要玩小飛象.",我話:"咁你坐bb 車等啦",但一放落車佢就已經訓著咗!

佢到八點幾先醒返食飯.

夜晚十點半,叫佢訓覺,佢又話"好精神,唔想訓"
咁媽媽問佢想做乜,佢話:"我想去街!" 女呀,你大個會唔會變咗夜青架?

佢扭計咗一輪都唔訓,我叫佢唔訓就出廳,唔好阻住阿媽訓,佢以為有得玩,點知一行出廳就畀我捉咗佢去naughty chair,佢三秒後就知驚叫阿媽救佢,阿媽咁攰當然無理佢.

過咗五分鐘,我示意罰完,抱抱佢,同佢講:"你宜家唔訓覺畀爸爸罰,第二朝遲起身又畀爸爸鬧,要鬧兩次,係唔係?"
佢好似明咁話:"知道"
我再話:"你不如宜家攬住媽媽訓覺,明天準時起身,咁爸爸媽媽就讚你乖兩次,好唔好?"
佢又細細聲講:"好"
總終於佢都好合作咁上床訓覺.

沒有留言: