2012年4月9日星期一

過了四天假期, 我自問同個女的關係突飛猛進

一連四天的復活節假期, 估不到有意外的收獲, 就是女兒和我的關係好像好了許多.

這幾天和女兒其實並沒有安排什麽驚天動地的活動,

第一天 ,去MegaBox, 有朋友帶女兒到訪, 第二天去了中央圖書館,赤柱,入咗香港仔食飯, 第三天和我父母飲茶, 又和他們入了科大, 第四天只係行吓商場, 別人的生日會, 又有朋友到訪

可能老婆病咗,我多咗照顧女兒的時間, 女兒都會叫我陪她玩, 又發明咗"收集叻叻"同"八達通"呢兩個遊戲. 甘怡成日都會撩我玩.

"收集叻叻"係有一次佢自動自覺去咗V V, 我讚佢"叻叻"時, 畀咗隻母指佢, 叫佢"袋好呀", 佢就扮拎咗我個"叻", 放入衫袋度. 呢幾日佢一做咗D 好嘢, 聽話, 我都會畀一至三個"叻"佢, 仲話可以換禮物, 例如雪糕,..問佢想要咩禮物, 佢竟然話要"銀包"... :P

"八達通"呢, 就係平時返學畀佢用我或爺爺的八達通入閘, 放假時, 畀咗張Disney閃咭佢話係"扮八達通", 於是佢就成話要"畀錢", 要用"八達通", 連係屋企內跑步, 佢都話要"入場費", 要DO八達通,佢鍾意呢個遊戲鍾意到有次我買嘢畀張真八達通佢, 佢都話"唔要真, 我要假八達通"! 笑死人!

玩吓玩吓呢兩個遊戲, 我覺得甘怡望我的"眼神"係有D 唔同咗, 也許係我好主觀的感覺, 覺得她的眼神係帶點"笑", 係有個"對住爸爸就係開心"的態度, 而不是"爸爸和我玩得好開心"的"反應". 甘怡今晚還肯讓我陪她在新床"肉"在廳睡 (因為避開Nicole病). 有史以來第一次呢.

今天我真的感覺到做爸爸最開心的一面, 希望這些日子, 這種感覺可以繼續下去.

沒有留言: