2012年6月24日星期日

Trouble 2

甘怡呢兩個星期好扭計, 返學、睡覺、放學後, 都試過大喊唔聽我們的話.
有一次一路"典"地喊, 一路賴尿,攪到成地濕哂. 有一朝又話唔識/唔敢擦牙,又話要等埋媽媽陪(我企係廁所門口叫佢自己擦), 前一晚佢又扭計唔訓覺, 十一點都仲話要睇書, 結果我忍唔住大發脾氣, 怒打佢PETPET, 又捉實佢迫佢著衫, 佢想拖實攬實媽媽都被我阻止咗, 我嬲到甚至係甘怡面前近距離怒吼佢:"你係咪唔聽話".

唉, 做咗兩三個月慈父, 但甘怡扭計係嚟, 我都係忍唔住要發出嚟

1 則留言:

匿名 說...

小孩懂得耍性子是智慧的表現,但要小心處理.你的表是很正常的,不用上心.