2012年11月10日星期六

升降機

今日甘怡去完踩單車, 返家時遇到D 鄰居, 媽媽同人傾住偈就入咗LIFT, 甘怡因為坐係架車度, 就轉唔切車頭, 突然有個地產經紀帶住個客入哂架LIFT, 咁我就同老婆講: "我同甘怡搭另一架啦" (因為另一架都到了), 鄰居都問洗唔洗車返LIFT, 老婆都覺得唔洗啦.......

原來甘怡唔係咁諗! 係我講完:"我同甘怡搭另一架啦", 老婆架LIFT 就關咗門, 甘怡即刻大喊, 係架單車上發咗癲, 對住度LIFT門係咁喊:"媽媽,媽媽", 我話:"媽媽返咗屋企咋, 唔洗驚,我哋搭另一架LIFT返屋企咪見到囉!" 因為第二架LIFT都有人入咗, 所以我叫人上去先.

甘怡指住第一部LIFT度門,話:"我要媽媽我要媽媽,好掛住媽媽" 似乎佢要媽媽係返嗰度門出返嚟先安落, 第三部LIFT又到咗, 我又叫佢搭啦, 有個姨姨都嚟安慰佢, 快D 返屋企啦, 我想抱起阿女, 佢唔肯, 係度等媽媽再出現.

我再試下攬住佢, 佢終於肯畀我抱, 我話: 我哋搭LIFT上去搵媽媽啦, 佢係屋企之嘛, 佢一路喊住, 我就單手推兩架單車入LIFT, 好彩姨姨幫手按住部LIFT, 先上到樓.

上到樓, 一出LIFT我就叫佢自已返屋企啦, 媽媽見我哋咁耐未上嚟 (攪咗五分鐘), 都開住門等, 佢即刻攬住媽媽喊, 媽媽就氹返甘怡, 甘怡先止喊為笑..

沒有留言: