2015年3月26日星期四

阿女識踩單車

阿女舊年開始學踩雙輪單車, 當時用表哥送的細單車, 練了幾次, 跌了無數次, 都未學識, 後來天氣凍又放低咗一排.

之後爺爺送了一部新的比較大的給她, 春回大地她又再在小公園開始練習.

可能是大個女又可能之前練過吓, 最可能係個車輪比較大, 容易Balance, 練了三天, 第一天跌得比較多, 第二天再練已經可以我幫佢起步然後佢自己踩一段路. 因為車比較大, 她只能以腳尖著地, 所以我就說遲D 先學起步啦.

第三天, 她越踩越耐都無問題, 仲避到人. 我見她平衡得幾好, 就叫佢試下起步, 果然因為己識平衡, 所以第二次就已經成功了! 爺爺也見証了她成功的一剎那.

從她滿足的眼神同態度, 知道佢係好有成功感, (其實我都好開心好有成功感)

第二天, 我放假, 她已經忍唔住要去踩單車徑, 踩了成個將軍澳區一圈.

沒有留言: