2009年2月16日星期一

有左11星期

我見到小小肚, 唔知係肚腩或是BB. 今日, 也預約了私家醫生, 及醫院. 護士話到28週才比訂金, 預約定安全D, 開始感覺要洗錢, 而醫生是朋友介紹, 奶奶介紹的那個年齡有7x, 我同老公都覺得太老了.... 唔感比佢開刀.

這兩日都沒有嘔了, 但胃口好了很多, 好易肚餓, 如果早食晚飯, 夜晚便會肚餓, 夜到12點都睡不著, 一定要食小小野, 我有點怕我會變肥. 雖然, 現在只是肥了小小, 肚圍34寸, 但怕一路這樣, 便不是味兒. 我下午也吃了兩個麵才飽, 真係好勁, 我從未試過. 我也發現我的皮膚起了變化, 在肚臍中間出現了褐斑, 即一條黑色線. 我覺得好肉酸, 點解我唔可以特別些, 沒有那條線呢... 我便可以靚D

沒有留言: