2009年2月27日星期五

第一次超聲波便喊了

我有左12星期了, 今天去了聯合醫院照超聲波, 護士將我的褲拉到很低, 醫生便出場, Jelly 後, 很快便見到了..... 我的BB, 佢超得意, 可以分頭, 身, 手腳, 同手指. ; ) 我一離開婦產科, 便哭了, 不是為什麼, 只是感動到喊, 其他人都有望住我, 我都沒有理會. 然後, 便哭著打電話給老公, 佢聽到我喊, 以為有事, 後來, 知道後, 佢也說很想見BB. 我又再打電話, 打比奶奶, 佢聽到我喊, 以為醫生弄到我出血, 問我有沒有事, 奶奶明白後, BB安全, 我只是一時感觸才喊. 奶奶放心後, 便非常開心. 雖然, 醫生話我有很多纖維瘤, 但屬正常, 但多數都要開刀才可以. 但我見到BB後, 我很開心, 開心到喊, 唔知BB出世見到我後, 會否又感動到喊, 相信情況都是比我打到喊多一點.

沒有留言: