2010年1月10日星期日

叻!我至叻!

叻!我至叻! 個個都認為自己個女係最叻! 我發現我個女至叻係自己會瞓覺. 我不流都以為係理所當然, 眼瞓便自然會瞓, 而身邊的朋友都話佢好乖, 好叻, 當她們分享完她們的經驗後, 我才發覺甘怡好乖. 每晚食完最後一餐奶便自己乖乖瞓, 唔會嘈.

甘怡近日已經懂得摟抱, 又食手指, 左手捉右手, 但有時佢自己太大力, 又會叫, 見到她真好笑. 甘怡好鐘意人地讚同拍照, 有時唔食奶又會講好多野, 常常投訴, 好有自主權. 現在已經開始學習食糊仔, 食到好好笑, 又流口水, 成隻大閘蟹咁, 不知幾多泡, 甘怡真的又長大了.

1 則留言:

甘仔 說...

"至叻係自己會瞓覺"

真係好彩啦, 聽到好多人要TUM個BB訓覺真係好辛苦又花時間呢.