2010年2月12日星期五

新年將近

過多1日, 呀女便過第一個新年. 上年這個時候, 我才剛剛知道我有左, 而今年便要帶呀女去拜年. 平日, 個女少見人, 多在家休息, 一出街, 人又多, 又吵, 呀女一定唔慣. 新年又有很多人想抱佢, 一抱行開了又見不到媽媽, 又會喊, 一個弱小的嬰兒好似沒有選擇下, 去乎合所有人(約2三十人)的意願, 呀女一定唔好受. 做人呀媽真係要保護個女, 費時佢大年初一大喊特喊. 我只希望甘怡的第一年新年過得快快樂樂, 健健康康.

5 則留言:

匿名 說...

抱她,她會哭,有時多看她兩眼,她也會哭的,奈何。我們想抱她,因為表面看來,甘怡太可愛了。另外,當我們不表示禮貌的熱情,也怕她的媽媽誤會我們不「錫」她。
我們有矛盾,甘怡的媽媽也許也有矛盾。

匿名 說...

我覺得你太protect喇, 抱抱下, 習慣了便不哭... 他日上幼稚園哭了, 你不給她上學嗎? 面對呢個競爭咁大的社會, 你咁只會害了她呢~

甘仔 說...

擔心咁多做乜? 甘怡年初一的表現未幾好...

Nicole有時真係太多慮.

匿名 說...

In fact, every baby cries, no one will blame this, just let go!
Don't worry, your family will be with you.

匿名 說...

年初一甘怡表現十分好 大受甘家歡迎 她的嫲嫲給她九十五分 太誇張了 我說 我只能給她九十分 因為她看我第一眼 仍然扁扁嘴
爺爺