2010年3月17日星期三

滿了六個月的甘怡

其實今天甘怡不知不覺間已經六個月兩星期又兩日大, 時間過得真係快, 由細細粒, 軟綿綿的一舊飯, 變成大大隻, 有性格又痴身的"公主".

甘怡越來越大力, 早排Nicole同佢去完街返屋企, Nicole放咗佢係床上後去厨房整嘢, 突然間聽到一聲巨响, 入房一睇, 見到甘怡張床成張床欄跌咗落地下, 甘怡一D 都唔驚仲係床上手舞足蹈, 又對住媽咪笑! Nicole嗰下又嬲又想笑, 嬲佢百厭到床都整爛, 笑佢個樣一D 都唔知驚, 我聽到佢電話講呢件事時都分唔清佢係喊定笑!

Nicole會帶甘怡去父母那兒的會所玩, 因為有個大D 嘅BB空間, 有好多玩具, 又可以畀甘怡見吓呢個世界上原來仲有好多BB架. 個會所最好係可以借D 玩具返屋企玩 $100/年咋! 咁阿女就有好多玩具可以玩, 我哋又唔洗買D 玩得一陣嘅玩具, 慳返好多錢!

甘怡的食量呢個月來都穩定, 一來佢無表現出唔夠, 二來佢身長已經"Above Average", 我哋就無再加上去, 開始畀糊仔, 蘋果蓉佢食, 都肯食嘅, 但就要花D 氣力先肯囉, 餵完仲一定要沖涼, 因為實在太汚糟, 成臉成身成地都都係食物, 所以佢個LUNCH係要成個半鐘(連沖涼).

至於訓覺就更麻煩, 以前放低佢係床一陣佢就識自己訓著, 宜家成日係張床到爬來爬去, 大喊, 見到阿媽先肯訓, 明知咁唔係一個好嘅訓覺習慣都無辦法, 唯有繼續"呵"住佢訓啦 (呢個工作係老婆做多).

嚟緊係花展, 期待緊影多D 全家福! :D

沒有留言: