2010年8月11日星期三

唔想寫呀女咁黑人憎

個女又激我! 平時都唔比佢放野入口玩, 她也非常清楚. 每次, 她為了激我, 都咪咪嘴笑, 眼尾望下我, 保證我嬲, 再放玩具入口. 而每次, 我都會話佢, 出手阻止, 她便會笑笑口. 今日, 再厲害一點, 佢先叫我望佢, "a" 一聲, 望實我, 再放玩具入口, 你話甘怡是否很黑人憎!

昨日, 甘怡沒有食哂飯, 我便用麵包引佢, 將飯夾在麵包內, 佢照食. 今日, 我用佢致愛的餅, 將餅放在飯上餵佢, 佢用手取匙上的餅放入口, 唔食飯, 我再試! 今次, 佢用手指指著成筒餅, 望都唔望匙上的餅, 堅決食餅唔食飯. 甘怡, 你明天可否有衣食一點, 食哂碗飯?

2 則留言:

甘仔 說...

1. 食飯時候唔拎餅出嚟!
2. 限時食飯, 夠鐘收碗!

匿名 說...

同意甘仔的意見