2010年8月28日星期六

甘怡一歲啦!

甘怡轉眼就一歲了, 我們替她攪了一個生日會, 其實Nicole最初無諗過攪生日會, 但係我就好想, 爺爺嫲嫲出錢, Nicole出力之下個生日會就好順利咁完成啦!

我們邀請了各方好友卅幾人參加, 主要都係請D 有BB的朋友啦, 等媽咪們可以交流心得, 又讓BB們可以同其他小朋友玩。我叫咗爺爺嫲嫲, 家姐一家, 十個家庭, Nicole就叫了她的爸爸, 九姨, Nicole的姐弟妹都一家大細有到齊, 好熱鬧呀, 未試過咁多親友JAM埋一個活動裡面。佢哋都有送禮畀甘怡呀, 我的姑姐更親手造咗條裙仔添!  真的多謝各位親友對甘怡的愛錫!

成個生日會的重頭戲就係個三層的生日蛋糕! 我咁大個仔都係第一次買嚟食! :D 個蛋糕個款係老婆係網上看到然後叫一間蛋糕公司訂造的, 係朱古力加香蕉味, 雖然甘怡仲未食得, 但佢剛剛係生日會前學識"吹"呢個動作, 佢自己有吹candle架, 不過最後支臘燭係被Eunice吹熄嘅! :P 我都唔識切, 最後由蓮姑姐同Connie幫手分畀大家食, Thanks!

我哋仲叫咗一D 到會, 大家都食得哂, 我仲驚大家食完飯會飽添, Nicole仲係網上訂咗D 回禮禮物畀D 小朋友玩, 有玩具槍, 有髮夾, 筆等等. 小朋友們都有D 交流, Eunice同Emma一齊食蝦條, 甘怡又有和芷芊及Emma玩, 至於還在手抱的BB呢, 就他/她們的父母傾下計, 影吓相, 大家食飽就帶咗D 小朋友去遊樂場玩 (我睇唔到因我要留係function room), 個個都留到最後五點幾先走, 証明雖然無咩特備節目, 但都無悶親D 親友啦!

在此再次多謝各位的參與!




媽媽特別訂製的生日蛋糕

和表弟及舅母合照






P.S. 下年...未必再攪咁大啦, 因為都唔平, 或者隔一兩年攪一次啦, 物以罕為貴嘛!

沒有留言: