2010年9月18日星期六

咖喱飯

今日, 同甘楓爸爸去大快活食咖喱飯, 爸爸不小心將咖喱汁飛入媽媽眼. 咖喱汁又熱又辣又刺眼, 我立刻用紙巾蓋眼, 表現痛苦, 甘怡立即大叫大喊, 直致我表現平安為止. 這一刻, 我同老公才知道甘怡是多麼緊張媽媽. 雖然, 佢有時都會望下我, 看我的反應再作反應. 但今次之後, 甘楓話不可以容易令媽媽不開心, 因為會影響甘怡, 而爸爸希望我們的家要越來越正面, 因為甘怡第一. 甘怡, 你看爸爸媽媽多疼你!

2 則留言:

甘仔 說...

Well, 唔係我認叻, 但不嬲都係我正面過你. SO, 你要更加記住要正面睇事情.

匿名 說...

因爸/媽「受傷」而大哭大叫,甘怡的表現就十分正面.抵錫.
注意:正面的才抵錫;不正面的就不要錫.