2010年9月9日星期四

小公主

甘怡一歲後, 學習能力強了很多, 多了互動, 佢能明顯表達自己的意願, 我99%都樣她決定, 讓她更有信心. 昨日, 甘怡又等我沖涼, 今次, 我一出來, 她便遞上拖鞋, 再遞衫褲, 乖得嚇怕我. 因為, 我從不要求/教女兒這樣做. 她明白很多媽媽的指示及爸爸的要求. 今時今日, 她仍然不會痴爸爸. 爸爸當然不是味兒, 希望爸爸的嚴厲管教, 甘怡有一天會受落啦. 而媽媽太愛甘怡了, 甘怡是媽媽心目中的小公主. 而小公主現正學習自己食飯, 並已懂得從一堆衣服中找出襪子來, 我對甘怡公主的自理能力充滿信心. 媽媽錫哂你!

1 則留言:

甘仔 說...

係呀, 叫佢BYE BYE都唔肯揮手..

不過,管教要一齊, 你縱我嚴係無用架.