2010年11月16日星期二

又大一歲啦

又大一歲? 那個人是甘怡的爸爸...上星期六生日我生日, 早一晚我回到家收到"甘怡寫"的祝賀說話:"Daddy 生日快樂", 心裡很甜, 想像將來甘怡親手寫或者畫生日咭給我...

自己又大一歲, 總會有些檢討, 尤其過去幾個月來, 甘怡開始識行路, 又開始聽得明媽媽和爸爸的說話, 滿足感很大, 但有時自己又好像真的當甘怡已經大個女, 我經常想和她講道理, 因為Nicole常說「甘怡識聽...」但其實畢竟她只是十五個月不到的嬰兒, 有時我會嬲甘怡唔聽話, 好想"教訓"她, 有時我又覺得自己的要求太高, 會隨她做喜歡的事, 實例就是, 我想和甘怡一齊睇書, 首先她總是優先選媽媽去讀, 就算有時她願意坐在我大脾上一起睇書, 讀了幾頁她又會走開, 或者我讀得不夠動聽吧, 但連一本書也讀不完又令我覺得甘怡對我的耐性太少, 迫她繼續佢又喊, 讓她走開我又感覺不好, 我也想和她多相處呀! 結果就是她走開而我對她的心機更少.

我對D 唔講道理的小朋友真是無符.

沒有留言: