2010年10月31日星期日

甘怡十四個月+幼兒園面試

甘怡一歲後轉眼又兩個月, 佢又識多咗好多嘢:
1. 識得玩BB公仔, 會餵奶同抱個公仔;
2. 識得推車時轉方向, 之前只係會直行;
3. 識得玩D 車仔, 之前坐咗上去要人推或只識向後, 宜家識得向前...不過未識轉駄;
4.  開始認到D 動物e.g. 鴨鴨, 老虎, 班馬, 貓貓, Giraffe, 兔仔
5. 識做的動作: HI, BYE, 飛吻, 舉手, 雙手放係頭度, 收埋 (對手係後面), 握手, 拎, 畀, 執, 放
6. 佢嘅社交能力有所進步...不過都係唔鍾意男人, 後生男仔佢就識怕醜.

之前訓練佢執玩具, 發覺我一開始要求佢"自己執"係錯嘅, 只會攪到佢大喊。宜家係拎件玩具畀佢, 叫佢放返入個玩具箱度, "幫爸爸放好D 玩具得唔得呀?" 甘怡就會好乖咁幫手.

咁甘怡識咗咁多嘢有乜好處呀? 最重要當然係要甘怡學識多D 日常見人會用到動作 (e.g. Hi, Bye, 飛吻,握手...) 其次有D 係媽媽根據D 幼兒園面試有用嘅行為去教, e.g. 認圖畫, 執嘢, 睇書... 教咗幾個月終於有D 成績啦!

呢排經常帶甘怡去不同的幼兒園參觀, 順便當去遊樂場, 佢都好鍾意玩入面D 玩具, 尤其可以坐嘅車車同Cooking, 而呢兩個星期都有去面試, 第一次面試學校問得比較簡單, 只係睇吓甘怡對人叫佢個名有無反應, 叫佢畀嘢老師佢聽唔聽話, 有媽媽陪住甘怡都有D 扭計同怕醜, 但最後都做到.

今天去了第二間, 呢間就難好多囉, 一開始就拎D 圖畫 (e.g. 波波同魚魚)問甘怡"呢個係咩嘢架?" Nicole即刻講: "我個女係細B (即年紀比同學年同學細), 宜家未識講嘢." 咁老師就無再問呢樣, 改為MC題, 但第一批題目係考顏色, 呢樣我哋平時無乜教, 心諗咁難架, 點知甘怡唔知點解四次都選啱咗老師問的那個顏色的玩具! 之後叫佢搭起D 圓柱型玩具, 甘怡諗都唔諗就搭起二層, 仲好似好熟手咁, 平時通常都放唔穩架嘛! :D 跟住叫佢放個細圓筒入大圓筒, 呢樣簡直係甘怡強項啦, 所以亦都好快手攪掂! 超叻呀! 之後老師就問一D 家庭嘢, 周末去邊玩, 我哋當然答(強調)我哋去好多地方, e.g. 屯門環保園, 愉景灣, 成個面試甘怡都好乖, 臨走叫佢拜拜同飛吻又係即刻做到, 我哋都好開心, 希望會收甘怡啦, (不過唔收我都好滿意甘怡的表現啦!)

P.S. 阿女終於出第三第四隻牙

沒有留言: