2011年2月8日星期二

甘怡十七個月大啦

係過去呢個月, 甘怡同我的距離又好似遠咗, 好多時我叫佢都會借咗聾耳陳隻耳, 怎至拍佢膊頭佢都唔會望我; 叫佢hug hug 爸爸又唔肯, 唔肯不特止, 仲會喊哂叫媽媽救命, Nicole都寫咗佢無啦啦差少少食完飯都會想離家出走搵媽媽, 好傷心...

我認有時我係會惡D, 但都係想甘怡學識規矩, 總無理由佢扭計就聽哂佢話架, 但佢就會當我透明, 我覺得好似鬼眼中的布斯韋利士(佢以為自己存在, 但其實其他人睇佢唔到). 上兩星期我開到口叫佢都會錫吓我 呢個星期佢即彈開同喊同搵阿媽.


睇到第二D BB的進度, 我以為今個月甘怡會講多D 嘢, 但可惜, 每次叫佢試吓講嘢, 佢都會擰面, 捽眼唔敢正視我同Nicole, 叫佢講YES或者點頭 佢都會表現到好難為佢咁, 我深信佢一定係聰明的,但似乎無乜動力去學講嘢, 係放假的日子我都會叫Nicole 盡量要甘怡開口講要咩, 唔好問佢"係咪想咁咁咁", 要佢自己想講"咁咁咁", 可惜, 甘怡唔肯講, 轉眼就會喊同扭計.

今年去拜年前Nicole教咗佢做"請請"的手勢, 可惜, 到年初一甘怡心情唔係幾好, 幾乎無做過, 亦幾乎無同D 長輩有任何交流, 人哋撩佢講嘢佢又係擰開或喊, 唉, 我講笑話佢可能又社交恐懼症. 坦白講, 見到身邊的BB都好似好SOCIAL咁我就越來越擔心啦, 我有時寧願佢同其他BB 爭下玩佢都好過成日都搵阿媽出手, 初四去咗朋友屋企拜年, 甘怡同另外兩個姐姐爭汽球, 佢只係識企係度喊, 都唔去爭, 我就覺得唔係幾好囉.

沒有留言: