2011年2月21日星期一

甘怡的社交能力

今日甘怡見了兩批人,第一批是我的朋友,另一批就是我的姑姐四叔。

甘怡見到叔叔姨姨們並沒有像已往的先喊後躱,雖然未至到笑臉迎人,但總算能對人叫佢有反應,有互動,會畀嘢人又會接受別人畀佢o既嘢,笑容也多了!

晚上也一樣,過住需要WARMUP好耐先會開始啋人,宜家好好多啦,上星期佢已經識指出邊個係爺爺嫲嫲,(我相信佢一早識不過問佢佢唔會畀反應),今天還和他們及姑姐們玩扮餵mummum, 氹得長輩們好開心呢!


P.S. 多謝Jammie姨姨d 幼兒班衫同書包.

1 則留言:

匿名 說...

如果叫我教孫,我會教她三道功夫:一曰微笑smile,二曰說謝謝thank you,三曰說對不起I am sorry.
這是EQ基本功,S-T-S.甘怡,什麼時候,我們可以交流. EQ低,IQ就高不上去.