2012年7月23日星期一

甘怡流鼻血

昨晚甘怡流鼻血, 其實係第二次, 不過我遇到的就是第一次.

她的樣子好像有D 驚, 因為都流幾多吓, 佢都唔咁再動, 老婆叫佢用口呼吸, 我就幫佢按實鼻子, 我問佢係有驚呀, 佢點點頭, 好可憐的樣子, 我就同佢講話無事架, 唔洗驚, 爸爸都試過流鼻血, 都係因為掘鼻囉, 過一陣就無事架啦. 老婆就不斷話佢:早就叫你唔好掘鼻架啦, 宜家流鼻血啦.

過咗一陣, 鼻血停咗, 突然一個"乞次", 成條鼻血走出嚟, 佢實都有D恐怖, 到真係停哂之後,
我就抱佢去廁所清潔, 叫佢快D 訓, 明天再檢查下就應該無嘢啦.

這一刻, 特別感受到女兒對自己的信任. 平時的無禮都一筆鈎消啦!

1 則留言:

匿名 說...

要好好找出原因她為什麼要挖鼻孔或因挖鼻孔而流血, 是否鼻敏感或其它的原因.