2012年7月30日星期一

錫與縱的邊緣

甘怡每天對住媽媽, 媽媽好多時都會縱佢, 會餵佢食飯, 會幫佢換衫,甘怡一扭計媽媽就會心軟.
作為爸爸, 好多時都睇唔順眼, 尤其近年咁多人講"怪獸家長", 更加覺得老婆太縱甘怡啦.

放工後老婆都會畀機會我去照顧甘怡, 和甘怡玩, 但我同老婆對甘怡的方式實在唔同, 甘怡只會係玩的時候和我親近, 一到正經嘢 (食飯, 梳洗, 睡覺), 佢都會話:唔要爸爸過嚟/驚爸爸/唔識乜乜(=要佢做的事情).開頭聽到佢話"唔要爸爸"的說話,我都會十分火滾. 老婆又話我失敗, 連個女都怕咗我.

經過一輪觀察, 漸漸發覺"唔要爸爸過嚟/驚爸爸"都係甘怡扭計唔做嘢的方法, 因為甘怡和我玩的時候係好開心, 一話"刷牙"佢就會變臉話驚爸爸!

同老婆討論咗一段日子, 老婆似乎都明白問題不在我度, 尤其甘怡都會用"唔識乜乜/驚乜乜"嚟對佢自己的時候, 老婆開始都會唔畀甘怡扭計, 開始教甘怡唔可以咁樣樣.


沒有留言: