2012年9月19日星期三

點滴

很久沒寫, OT太多..記得這些事情...事情按感動程度..

1. 「想爸爸係公司做哂D 嘢..」
近三星期, 因為趕PROJECT, 好多晚都夜返屋企, 早返都係見吓甘怡但又要再開工, 星期六日都留係屋企做嘢, 結果甘怡今晚就講了一句這樣的說話。聽了我的反應時大笑, 但其實心中有瘣, 因為留家工作的那個星期六, 她一臉開心的走向我, 同我講:「爸爸, 我想去沙灘呀‧」 但我不好意思的答她:「唔得呀, 爸爸要做嘢呀, 唔可以去咁遠玩呀.」跟住她極速變得十分失落同喊起嚟, 扭計說要去沙灘, 幸得媽媽解圍, 改說玩去別的地方, 她才再露笑臉.

2. 「媽媽點解揀爸爸?」
唔知點解睇動物記錄片佢會諗起呢個問題, 媽媽當然答覺得爸爸好之類, 又說:「你大個都會搵到個老公同佢生BB架‧」冷不防甘怡再問:「咁如果搵唔到呢?」媽媽想了想答:「媽媽會陪你生活, 一樣咁開心, 係唔係?」甘怡就笑了。
(不要問我答解揀媽媽)

3. 「水係咩做架?」
呢樣覺得值得寫係因為佢真係好有好奇心, 跟住佢仲問氫氣同氧氣係邊度嚟, 我話係海水同空氣嚟...其實...佢再問就要講宇宙大爆炸或者聖經架啦.. :)
好多嘢佢都問點解同係邊度嚟.

4. 四個位置三張椅子 - 搬椅子的LOGIC
家中有四個位置, 可以放甘怡用的椅子
1. 門口 - 畀佢著鞋(矮有背椅)
2. 客廁 - 畀佢洗手(BB廁所兼椅子)
3. 主廁 - 畀佢刷牙(矮無背椅)
4, 書枱 - 畀佢同媽媽做手工/畫畫
原本是2,3,4, 後來甘怡自己想著鞋有得坐, 我哋就搬咗4去1.變成1,2,3.
今天, 媽媽想書枱有返張椅, 方便做手工畫畫, 就話, 不如將客廁張椅(2)搬去媽媽房個廁所, 入面嗰張(3)再搬去門口, 門口嗰張(1)再搬去書枱(4)啦.
甘怡想了一想(媽媽說看得出她在想)說: "但我鍾意係客廁洗手喎....." 媽媽說很suprise甘怡咁都攪得清楚個情況, 知道最後會點...
結果椅子位置都係不變.

沒有留言: