2012年10月4日星期四

單車 (與海難)

將軍澳的單車徑原來已經開通咗, 放假就帶甘怡去踏單車, 風景優美, 好似以前吐露港咁, 不過當然短D, 但就腳好多! 跟住我同老婆就決定買返架大人單車, 等我哋可以陪個女.
第二天, 甘怡又話想去, 我兩父女就一齊再去,沿路慢慢的踩,睇住佢的小腳一下一下努力的踩著,有一種幸福的感覺;看到她一天一天長大,,也有一種成功感.

由屋企踩到2/3距離,去到一條下斜的路,之前我教過她剎制,她也用過去多次,所以雖然條斜路比較長,我都係放心咁叫佢跟住我慢慢溜落去,點知佢失手,從後面撞上來,佢叫哂爸爸,我向後望已她已差不多撞到來,我只好伸手保護她的頭,車速其實不快,她最後也沒有撞到頭,但不知何故流起鼻血來,嚇得我!

甘怡比我更驚啦, 我即刻安慰佢:「無事啦」, 甘怡無喊, 但似乎係嚇親, 我就話:「你流鼻血呀,爸爸幫你抺返佢」又問佢有無撞到頭, 有無擦損手,佢都一一答無, 咁又真係無流血, 有路人幫我們搬單車上行人路, 我幫佢止血, 就叫佢慢慢行落斜路, 我就推車, 去到平地, 搵地方坐, 食下嘢, 飲吓嘢, 佢就回復正常了, 忘了剛才的驚慌了. :)

事後同老婆講返, 佢今次出奇地冷靜,仲以為佢會鬧我唔睇住個女添. (女人真難觸摸)

-----------
原本只想寫單車,但後來香港發生海難,大家都感慨人生無常,我都諗,明天如果我唔係度,我希望呢個BLOG令女兒會知道至少爸爸和她一起過了一個很開心的假期, 希望這些日子可以長長久久!

沒有留言: