2013年11月10日星期日

第1535日

(想不到標題, 用了甘怡出世至今的日數)

睇返爺爺寫的日記, 仲多過我係呢度寫BLOG, 都要總結一下呢個半月甘怡的進步.

甘怡大個女了, 有時她唔肯畀我睇到佢換衫和去洗手間了, 一向跟她說五歲她就不可以再入男廁, 感覺和她的距離又遠了一點.

她鍾意捉棋, 除了不用腦的飛行棋, 她也喜歡波子棋, 四子連橫, Corridor, Abalone連MasterMind她也會主動撩我們和她玩, 四子連橫她差D, 但Corridor有時我們也真的會輸給她, 波子棋她也經常第二(三個人玩), MasterMind (簡化版) 她也能夠五行內猜到, 我們都覺得她算是聰明和有耐性去捉 (不過, 有時都扭計要我們讓一下)

學術方面, 在媽媽天天的努力下, 中英數我覺得都幾好, 當然, 因為學校也不是太強調學術方面,媽媽可以按甘怡的興趣和能力去教, 不用為分數而摧谷‧不過, 恐怕到了小學就會有困難, 因為阿女不能受壓力.

阿女似乎係一個科學家, 也喜歡太空(還是小朋友都喜歡太空?), 啱哂我, 我好鍾意同佢一齊做實驗, 有些實驗我細個都無做過, 只係睇書知道個結果, 現在好像給自己機會重拾科學和天文的樂趣, 做了鹽結晶實驗, 做到第三次終於成功, 也做了"汽水", 一TAKE過, 不過味道太難飲, 試飲完就倒了. 也做過電池的實驗, V我用"一碗飯"做比喻, 串聯和並聯的分別"分享"嚟講點解燈炮會光和暗.

第一次和甘怡睇電影也是和天文有關, 看了3D 的行星天氣, 她覺得好迫真, 仲想叫埋媽媽一齊. 但叫她睇其他卡通電影, 她又話唔想.

甘怡開始學習"金錢"的概念, 開始畀佢自己去畀錢, 叫她去買飛玩灘位遊戲, 她不懂得開聲, 人哋也看不到她, 直到其他人都買咗飛之後, 才留意到這個人仔, 好在最後佢都靠自己買到飛. 不過我們也會向她講屋企的財政, 她明明地, 不過我擔心會不會令到她太緊張金錢呢?

甘怡也開始唔怕我了, 她會挑戰我和故意激我, 不過我一D 都唔嬲, 反而覺得她有點急才, 最近一次我叫她"快D 食飯, 我趕住返屋企睇波", 她竟然說:"等我阻止你睇波先", 真係激死.



沒有留言: