2013年12月14日星期六

甘怡第一次肯自己一個去好朋友屋企玩。

今天是靈糧堂聖誕慶祝會的日子.
表演片段
早幾個星期, 甘怡每晚都說要表演給我們看, 我知道甘怡練得好熟, 也看得出她的自信與投入.

今天也是一個突破的日子
表演過後, 和甘怡的同學們午餐, 因為天雨, 下午原本安排了的戶外活動去不了, 我們本想行街購物, 但甘怡和她好朋友玩得興起, 依依不捨.

媽媽問甘怡: 咁你去朋友屋企玩, 我同爸爸買D 嘢, 轉頭接返你好唔好?
甘怡沒有多想, 就輕聲答: 好.

我聽到有點驚喜但又覺得係自然發展, 甘怡終於都覺得和朋友玩有時比媽媽有趣, 我眼中,甘怡和她的朋友, 通常都係她朋友話事, 甘怡成日被佢"點", 但今天也見到她朋友懂得照顧甘怡的另一面.

我和老婆意外地得到兩小時(也不能打攪別人太耐)的拍拖購物時間.. YEAH!


沒有留言: