2014年3月3日星期一

忠臣

甘怡真係好適合做忠臣

昨天在別人的會所的室內遊樂場玩,
有甘怡,朋友T,朋友W,三個一齊入咗遊戲馬騮架,
我過咗一陣,見到甘怡坐定定唔周圍走,朋友T同W都唔係度,我問佢做乜事,佢話朋友T叫佢守住一條通道的盡頭/死胡同,話唔好畀人入去,
我話,不如你去追朋友T啦,佢話唔得架,我要守住架,
呢個時候,有個唔識嘅男仔嚟到,想入去,甘怡話:"唔得架,你要問下T", 個男仔一頭霧水問:"點解我要問呀?",甘怡再話:"唔得架,T話要問過佢架"
我話:人哋都唔識T,點問? 同埋你唔可以覇住唔畀人入架.
個男仔就無理甘怡硬闖,甘怡阻唔住,跟住就開始喊,邊話:"你(指個男仔)唔可以咁架!",我話:"你去搵T啦,唔好坐係度啦",
咁啱呢個時候,朋友T返嚟,另一個家長叫朋友T氹返甘怡,朋友T(似乎望咗我一眼之後)話:呢度個個都入得架
跟住又叫甘怡同佢走去第二度, 咁我以為完啦, 但過咗一陣, 我又見甘怡守係第二度.. 唉, 有時覺得甘怡"痴心錯付".

返到屋企,我同甘怡講:"覇住地方係唔啱架,下次T 叫你咁做,你要話佢知唔可以,好唔好?" 甘怡唔出聲,咁我問:"聽唔聽到呀?"佢話:"聽到"(不過無話會做囉)

沒有留言: