2009年3月2日星期一

我被捉去睇中醫

今日, 去了睇中醫, 因為我是被人捉去睇的. 那個人便是奶奶! 奶奶先call九姨, 細說點解要睇中醫, 2小時後, 便同我一齊去. 事原是因為西醫話我有纖維瘤, 我又話小便小了, 又較黃, 奶奶很擔心, 怕纖維瘤防外BB, 小便不好, 什麼尿蛋白質不好. 最終, 我們便一行3人去了九龍城. 心裡15/16, 不是怕有事, 反而是覺得我自己都覺得沒有事, 不用特別去啦, 好似好嚴重. 中醫的診斷是, 不準食任何補身的食物, 包括雞及豆, 怕纖維瘤會比BB大, 怕影響胎兒. 我立即想到...人地大肚, 食很多補野, 我就什麼都不準吃, 有點無耐...奶奶還說下次睇西醫要一齊去, 又問九姨要買什麼金器比BB, 佢對BB的緊張, 我都開心, 不過希望佢放鬆一些啦~

2 則留言:

甘仔 說...

唔理你有唔高興, 理你又話人哋太緊張...

匿名 說...

唔洗怕,我本身都有纖維瘤,都有間中食補品,但隨著bb愈來愈大,纖維瘤便細了(雖然起初有增大)
不過,其實現代人營養一般都很好,不用補太多,食得太肥反而佗得辛苦,也會影響bb,應食低卡但有營養的食物,生泠嘢都應少食,以免令子宮收縮,影響bb
Cherry