2009年11月6日星期五

上軌道

過了2個月,1周,2天, 係Nicole的細心教導之下, 甘怡的起居開始穩定落嚟,:
  • 食有定時, 亦食得快, 會一氣呵成咁飲奶;
  • 睡有定時, 每晚都係十二時多睡到六時多;
  • 身體健康, 無病無痛。
我亦放心咗約朋友見吓面, 帶個女見吓人, 遲D 希望帶佢去公園影吓相咁啦。

每晚我都會和女兒有D 親子時間, 我會同佢「傾吓偈」, 講吓自己返工做過D 咩呀, 講吓新聞呀, 講吓期望呀, 教定甘怡一D 做人道理, 教佢要做個令人開心嘅人, 要錫媽咪爹哋, 有時我會打機, 我都會好似講波佬咁旁述我打緊場波...

當然, 甘怡應該就唔明我講咩架啦, 不過佢有時都會眼望望我呢個老豆做緊D 咩, 見到佢微笑時真係令我好心甜架!

1 則留言:

匿名 說...

恭喜!恭喜!
Ruby