2010年5月8日星期六

八個月的甘怡

嘩, 原來成個月無寫BLOG, 甘怡又大咗成個月, 不過今個月的變化無上個月咁大, 始終由扶住企到自己識企係好難, 平衡係好困難.

甘怡近來食量大返D, 許多時食完都仲想食, 唔係佢嘅食飯時間佢都表現到想食, Nicole試吓餵佢又真係食得落, 我餵完佢食奶拎開佢個奶樽佢都即刻喊, 要再開多D 奶畀佢先得, 都好嘅, 早排佢病咗真係輕咗, 宜家肥返D 都幾可愛.

不過佢嘅可愛係得個樣同埋只係畀媽咪欣賞到, 佢對住我都係惡樣同埋唔多啋我, 今個月佢對媽咪嘅痴身程度又再升級, 就算媽咪係佢視線範圍, 但唔係掂住佢佢都會"發出喊聲", 注意, 佢唔係喊, 個KEYWORD係"喊聲", 然後就爬去痴實媽咪, 在媽咪的身上爬來爬去, Nicole話佢日頭無咁嚴重, 係我放工返到屋企佢先咁誇張, 佢估可能甘怡驚我搶咗佢阿媽, 又或者會阻住佢同媽咪"親熱".

我覺得我宜家係阿女心目中只係一個會開奶同餵奶的人, 食奶時佢可以好乖, 但一食完奶奶,佢就會反身掙扎逃離我的手臂, 再"發出喊聲"呼喚媽咪...唉...間中我都會有D 傷心, 但又無可奈何...

Nicole現在經常帶甘怡到會所玩, 在那兒識到一些太太和BB, BB的"月紀"同甘怡差不多, 常見的有三個男嬰, 甘怡和他們也有一點互動, Nicole也會和太太們交換心得, 明/暗地比較...甘怡算是最小的一個, 但可能是女仔的關係, 反而比較早識爬, 也爬得比人好, 但牙仔就仲未出, 比人遲, 不過暫時都算正常, 我們也不擔心.

嚟緊的日子希望, 甘怡獨立一點, 唔痴我也不緊要, 但不要太痴媽咪, 媽咪好忙好辛苦. 而且親友們都好想和她玩, 但她so far也比較內向, 我都希望可以她大個D時可以帶她到公園或不同地點影相和遊戲!

沒有留言: