2010年7月13日星期二

雙失與妒忌

我覺得我係屋企越來越無地位, 我不再是丈夫, 也沒有人當我是父親, 失去了雙重身份, 有時感覺好像自己一個似的。

甘怡真是痴身, 有時我覺得佢痴媽媽到好像世界上只有媽媽一個, 也彷彿媽媽是她擁有的, 和太太擁抱固然"罪大惡極", 就算我身處 (不論坐或企) 她和媽媽中間, 她也會放聲大喊, 跟著用手拍我, 然後會用手推開我, 如果佢係仔, 就好似同我「爭女」咁! Nicole次次都叫我就吓個女, 然後極速抱起甘怡, 真係令我十分妒忌同無眼睇。

每朝起床, Nicole通常遲少少起身, 甘怡見到我行來行去是不會望我一眼, 到她發現媽媽醒了, 她便會開始叫, 開始喊媽媽, 真是勢利!

沒有留言: