2010年7月31日星期六

公主皇子病

現在香港流行公主皇子病, 我在會所日日都見唔少, 大多數都是輕度至中度, 有些較嚴重的我已經抱呀女走. 十個有9個小朋友都是被工人湊, 工人當然做工人的各色. 另外的, 都是老人家加工人, 工人的各色更明顯, 因為老人家的威風更厲害. 公主皇子病到處都是, 有時跟老人家交談, 他們都不願多教, 怕破壞關係, 一時又話要交人, 最叻的唔比同其他小朋友一齊玩, 同工人玩. 仲有少數的便是完全不理, 非常恐怖. 每日, 都聽到小朋友..."我..我的...我唔比...我比....我要.....", 真的很討厭. 當然, 仲有非常少數的全職媽媽, 一般的小朋友較乖, 較合理. 日後, 甘怡的世界這麼多病人, 佢又會點, 又如何立處. 我現在已成惡Auntie, 努力識多一點人, 保護個女, 希望呀女不要再比人欺負. 讓甘怡知道什麼是合理及如何一起跟其他小朋友一起玩, 不要以為欺凌是對的!

2 則留言:

甘仔 說...

全職媽媽由於每日對住BB, 佢自己就更要做好個榜樣, 否則一樣可能係慈母多敗兒架咋.

就算係工人, 祖父母湊, 只要身為父母的同照顧者溝通足夠, 一樣可以教出好孩子, 世上不少名人都係祖父母湊, 近例就有奧巴馬, 他是由婆婆湊大的.

匿名 說...

如果做父母的已經有公主王子病,孩子大了成為公主王子的機會就很大了.