2011年6月24日星期五

日日有新意, 好大壓力

自介左奶噙後, 溝通又好左, 以為都幾好...點知日日午睡時間都不同, 有時睡, 有時不睡. 今日沒有睡, 但晚上不吃晚飯, 要求飲了一支奶便大睡, 咁呀女你聽日又想點? 現在每日媽媽都沒有了私人時間, 唔知甘小姐幾時熜燈, 救命呀! 希望你9月返學後時間會好一點. 不知不覺個女要準備返學, 真的不習慣. 她還未介片, 用奶瓶喝奶, 說話又只有單字, 連飲水都用吸管, 點返學? 開了家長會後, 學校都明白小朋友始終很少, 而甘怡應該係全校最細, 做媽媽當然擔心. 甘怡, 你返學也是媽媽的大挑戰, 我相信我也會很掛住你, 流的眼淚一定不會比你少.

2 則留言:

甘仔 說...

女兒越來越大, 我們好多方面都要調整心態, 女兒可能變得唔聽話, 你怎至可能覺得佢唔再錫你, 但你唔好唔開心或覺得有壓力, 這是她成長的必經階段, 放鬆D.

其實見到個女唔聽話實會唔開心架啦, 不過唔好唔開心咁耐就OK

匿名 說...

好玩的日子開始了.