2011年6月20日星期一

愛游水

甘怡很愛游水, 她在泳池表現良好, 一個水泡周圍走, 周圍游, 不用媽媽握著手. 今日, 被水沉了兩秒, 明白沒有水泡的後果, 她沒有哭, 卻很平靜, 相當她已經有所學習. 而最煩的是她的蚊'難', 一個蚊'難'一個月都唔好, 她抓完又抓, 結了焦又抓, 有點精神病, 連媽媽腳結的焦也不放過, 救命! 而今日游完水去會所一起沖涼, 甘怡又發揮服務業精神, 到媽媽沖涼時, 佢又幫我開洗頭水, 又幫我擦身, 簡單一點, 便是幫我沖涼, 甘怡...難怪媽媽這麼愛你.

2 則留言:

甘仔 說...

甘怡浸親你竟然無同我講? 証明你都好平靜... 這是好事,只要女兒無危險或有我哋睇住, 畀佢試下撞板!

匿名 說...

甘怡真的很聰明可愛.要好好教育,不要浪費她的先天.更不要讓她誤入歧途.