2011年7月18日星期一

領悟!重新出發!

甘怡就嚟兩歲,漸漸由嬰兒變成幼兒,即係話佢越來越懂事,越來越識聽大人講嘢,但亦越來越鍾意故意唔聽話同扭計,開始Trouble 2的階段。


呢兩個星期去完兩個幼兒活動,見到好多其他家庭的小朋友,佢哋各有特點 ,有D真係比甘怡頑皮好多,成日大叫同搶嘢玩,呢兩樣我同老婆都好怕,好彩甘怡無呢個問題。甘怡亦肯同陌生的人一齊玩(當然要有玩具吸引佢啦)。

我見多D其他幼兒又令我覺得甘怡其實都算係「正常」,可能早排太多講「港童」的報導,因為唔想甘怡變港童,我諗我對甘怡的要求係走咗去另一個極端,就係太急於要佢自己次次都做到佢應該做的事情,每當老婆話甘怡做到一件事(e.g.自己食飯),我就即刻當咗呢樣嘢係必然,下次一做唔到我就好煩躁,加上甘怡成日都唔啋我,攪到我都好心灰意冷,老婆又只係顧住個女,覺得自己係一個隱形人。老婆話佢都想甘怡可以親近爸爸多些,叫我唔好打甘怡,唔好發脾氣時鬧個女「無用」,叫我反思吓如果別人話我「無用」會有咩感受。老婆話可以用多D軟功/智取,唔需要硬碰硬。

我都認同佢的講法,我呢排見到甘怡「唔聽話」就發脾氣,要迫甘怡聽自己話,但其實都迫唔到,甘怡其實都有聽話/叻的時候,但當然唔係100%時間係咁,個女其實都係「學習緊」規矩/起居生活,有時做唔到其實真係好正常。

今天去圖書館即刻再借返D教育/心理書,從新調節我的思想同情緒,我相信我一發力,甘怡係可以親我多過親佢媽媽的!!

2 則留言:

匿名 說...

我對正常和平常深有體會,生物是集體而平均地進化的.孩子看起來較叻不要沾沾自喜,隔壁的孩子看起來較醒,也不可妬忌.你教孩子,孩子也教你,這叫做互動.從中找出成功感,這叫做樂趣.

匿名 說...

教育孩子是父母共同的責任,父母同心,其利斷金.
如上一意見所指出的,父母要有平常心對自己孩子的表現.