2011年9月2日星期五

甘怡上學了!

甘怡滿兩歲之後幾日,就是她第一次返學的大日子。

我也請了假去見証這一天。

第一天的上課時間只是十點半到十一點半,所以起床沒有什麼問題,坦本講,我自己沒有替甘怡點準備, 都係由媽媽負責, 我只係準備甘怡的學校相.

早到咗, 係附近商場食麥當勞早餐, 跟住行返學校, 中途見到好多早一班的同學放學, 我好耐無同"學校"咁親近, 感覺有D 似自已返學咁! 哈哈! 去到學校門口, 竟然有個牌寫住"影相區", 我心諗, 演唱會咩? 唯覺得學校的"Customer Service"唔錯,

甘怡有媽媽陪住, 入學校一D問題都無, D 老師都幾nice, 入課室, 老師先畀小朋友自由活動, 甘怡都係鍾意滑梯, 其他人就坐定定玩玩具.

第一日只係上一小時, 只有兩個活動就係"整PIZZA"同"普通話", 我無份上啦, 因為只畀一個家長留低, 但聽講甘怡打呵欠, 可能佢都係好動型.

放學我有去接佢哋兩母女, 問甘怡鍾唔鍾意返學, 佢話鍾意....聽住先啦, 無媽媽陪你都咁講我就信啦!

沒有留言: