2011年9月21日星期三

甘怡自己搭校巴返學

呢兩日甘怡都係自己搭校巴返學.

星期一, 遲起身, 又拖拖拉拉, 好彩最後都趕得切, 甘怡上車竟然無喊, 反而係媽媽喊住打電話畀我報告. 放學落車甘怡見到媽媽無喊, 但扭計, 老師話佢無乜喊.
不過, 下午甘怡講嘢就細細聲, 又痴阿媽, Nicole話佢可能嚇親. 晚上好抗佢我, 我接近佢佢就即刻瓜瓜叫... :(

星期二, 今日出奇地自動自覺落床, 大致上都無扭計同慢手腳, 準時去到等校巴.
上車後有D 扭計, 但媽媽在車外望佢, 佢就無喊, 但扁扁咀.
老師話甘怡唔想玩學校的爬地遊戲, 最後係地扭咗幾下; 係"操場"玩時, 老師見到佢望住架三輪車想玩, 但老師睇住佢又唔玩, 老師唔望佢佢就即刻跑上車玩.

似乎甘怡都適應得幾快, 可能明天就唔喊啦....

1 則留言:

Cherrie 說...

時間飛逝, 話咁快甘怡就大嗰女返學..
我估下年輪到希琳返學時, 我會喊囉~ :p