2009年1月11日星期日

Bingo!

呢個係我新開的一個Blog, 因為我又有新攪作!!

係2009年1月11日, 我同Nicole去咗睇醫生, 終於証實Nicole成功有咗BB啦! 宜家係5週,預産期係9月12日。 (希望佢唔會係9-11走出嚟啦)

Nicole講返畀我知, 我一聽到醫生話佢有咗我就即刻露出一個開心嘅笑容, 咁當然啦, 我想做爸爸都一段時間啦嘛, 所以呢個好消息實在令我太高興啦!

我哋全日都好開心啦, 有好多無聊嘅幻想啦, 無聊到寫BLOG時都已經唔記得咗! HaHa...
又討論過搵醫生同醫院嘅問題啦, 又諗錢嘅問題啦, 嚟緊嘅日子又要再緊縮D 洗費啦。

到夜晚, 我好急不及待同阿媽講呢個好消息, 但上到娘家又唔知講咩好, 係度風花雪雨完一輪都唔知點講好, 想簡簡單單好似我話結婚時咁單刀直入宣佈, 又想話今年佢哋知今年要"派多封利是"。

最後, 係阿媽想約Nicole去醫院探我的嫦姑姐嘅時候, Nicole就話:「唔知我老公畀唔畀我去探喎。」
我就乘機話:「咁你唔適合去醫院嘅。」
阿媽非常醒目咁即刻笑笑口咁問:「願聞其詳。」
我就將個喜訊講咗出嚟啦, 阿媽即刻提阿爸唔好同人講住 (但其實我仲擔心阿媽自己周圍講!), 佢即刻封咗封利是畀我哋, 恭喜我哋。臨走, 我係阿爸面前講咗聲:"爺爺", 佢即刻笑到見牙唔見眼呢! hahaha!

繼2007年結婚, 2008年搬屋, 我哋兩個2009年又有新Project啦!!

1 則留言:

匿名 說...

GOOD WORK! NICOLE AND KAM!!!! XD

Congratulations to the parents-to-be!! Enjoy the 10 months great time!!

Know what? Many couples will delay having babies during bad economy time. Actually it is a great time to have babies since there will be less babies born during this year. So it will be much easier and less competition when your kid applies for kindergarten or primary school!! Heehee! Great timing!!

Remark: My colleague told me his baby was born when the economy was very good couple years ago and now he is having headache to find a seat (school) for his baby and the competition is like 500 babies to a seat. :P

Best Wishes,
Connie H.