2009年1月28日星期三

第三者

我有一日我比我老公選擇人物重要性排行榜, 包括: 我, 佢自己, 錢及BB. 結果是: 1, 錢 2, BB 3, 佢自己 4, 我. 作為一個普通的女人都會嬲, 何況我係小氣鬼! 這件事, 過了幾日的我, 還是覺得有個紀錄好一點, 好顯示那些老公是怎樣想! 他的解釋是: 我做的所有野都是為了你, 愛你怎能沒有家用, 照顧BB的責任...等等. 我開始懷疑我家的第三者是BB. 他近來超級愛我, 非常甜蜜, 比拍拖更熱情, 唔知是他一次過愛兩個人的表現, 還是孕婦的多心.

2 則留言:

甘仔 說...

最緊要你覺得你老公超級愛你就得啦....

匿名 說...

hey Nicole, 你留意下kam嘅爸爸係鍚個仔多d,定錫個老婆多d,就知kam心裡面係點諗架喇~~
Cherry