2009年1月18日星期日

睇大肚婆嘢

今天第一次同Nicole去睇D 大肚婆/BB嘢, 我哋係去睇下D 物價, 做定個心理準備。

其實佢都未見肚,睇孕婦衫/Bra時D Sales甚至會問係買畀人定自用, d sales都好nice, 我哋無幫襯都好聲好氣咁講解*1,再格下價先, 遲D 先買。

跟住去睇BB嘢, 有D真係好貴, D 衫仔細細件竟然可以賣成五六百蚊, 學袁詠議話齋, 我諗我哋「個BB無咁嘅"氣質" 」去著D 咁嘅衫啦, 又睇咗D 奶樽呀, 車仔呀, 床仔呀咁*2, 睇完覺得好想早D 話買人知我哋嘅好消息, 唔鬼理D 咩「三個月後先可以同人講, 唔係BB 仔會小氣」呢個「傳說」, 因為想早D 問人有咩物資可以送畀我哋嘛。不過咁, 我哋相信「天生天養」,都唔會買D 太貴又不切實際嘅嘢嘅, 貴幾倍對BB又唔係真係好好多, 留返D 錢好過啦, 將來BB大把地方要洗錢。

*1: 我幾時變得對呢D 咁基本嘅Sales要求都當成係驚喜?
*2:
點解我已經係咁加個「仔」字?

沒有留言: