2009年1月22日星期四

發夢

昨晚發咗個好長嘅夢, 夢見有人同我講Nicole已經生咗, 我話:"唔係呀嘛, 有咗幾個星期咋喎", 於是我去搵Nicole, 但係灣仔(how come?)行咗好耐都搵佢唔到, 個腦(夢入面)又不斷諗"有乜可能生咗呀?"
如是者行咗好耐, 終於去到一間類似健康院的大樓, 入去見到好多張床, Nicole就係入面行過, 個肚細咗, 好似真係已經生咗咁, 咁我問佢啦, 佢話:"係呀, 生咗啦, 好容易之嘛", 但由始至終我都無夢見個BB 個樣同性別...

怪夢...仲攪到我返工差D 遲到.

1 則留言:

匿名 說...

我老公都發過一個怪夢,又係夢見我好突然又快咁生左,但生出來係一隻有生命嘅桃!!!!!!
Cherry