2009年7月10日星期五

太熱了, 我又輕左....

今日係聯合醫院磅重, 都係電子磅, 前後只是4日, 但輕了3磅, 竟然輕左甘多, 我有些意外, 醫生還希望我可以肥一些. 可能, 天氣太熱了, 自己食少左都唔覺, 但講真, 我近排只是食少了下午茶, 睡少了一點, 難道影響真的這麼大.... 而我發現近日我蠢了, 個腦想東西慢了, 安全感也少了.

今日, 同朋友下午茶, 發現很多母親生育後, 身體都有很大的變化, 雖然醫學昌明, 但很多的事情都不是可以預計, 往往之後身體都不可以再生育, 當然唔好的經歷特別受到關注及傾談, 但每個都是真人真事, 都為希望生育而不成功的母親而難過.

沒有留言: