2009年7月10日星期五

今日第一次買紙尿片

今日第一次買紙尿片,Nicole參加咗D BB Club有Coupon送兼且Pampers做緊promo, 最後64片只需$26...算平...但可一不可再, 老婆格個價, 唔同牌子, 唔同鋪頭, 唔同package, 最平"噓噓樂" 同"Pampers"都要成蚊一塊...

係度講價錢因為BB真係好多錢要洗,越來越明白我同家姐細個時父母點解成日教我哋要節儉,每樣嘢貴D D 就用多好多錢, 好彩我老婆係D 知慳識儉嘅人, 你知啦, 男人都唔格價, 覺得差不多, 或者瘀, 但我老婆就唔介意做多D 工夫, 搵好多路數返嚟, 亦要多謝Internet啦, 好多網友都會互相幫忙, 大家都可以慳返D.

1 則留言:

STLY 說...

hehe, 我不嬲都有睇開你個bb blog架, 你個bb仲有個幾月就出世, 我都好期待呀, 做父母真係唔簡單呀, bb出咗世後, 一定要通知我呀, 我要探bb, heheeee