2009年7月14日星期二

尿布的挑戰

近日, 成日都發惡夢, 雖然全部都好無聊, 但始終都係唔係太好. 例如: 小產呢, 老公食左個BB落肚, 我的爸爸同我爭Huggies尿片, 仲大打出手. 一聽都知唔會發生, 老公仲話好好笑添, 夠無聊.

上網研究完新式的尿布後, 發現比以前的設計真的美麗及方便很多, 當然價錢也不平宜, 環保的概念則比較強. 我覺得好似女性衛生用品咁, 還可洗, 及於表面加隔尿紙, 好似好勁, 我係呀B一定覺得熱, 但尿片也很焗身, 還要是膠質, 也不好受, 最好一出世懂得去洗手間, 不用我煩. 而老公超偉大, 佢話會每晚放工回家洗尿布, 希望真的是持之而行, 否則, 呵呵呵!

1 則留言:

甘仔 說...

環保嘛, 保守都要掉兩三千片紙尿片...

不過...我到時要試過要用幾多水先洗得乾淨D 尿布, 先再下定論啦...