2009年12月28日星期一

4不

甘怡很有性格, 人又越來越強壯, 喊又越來越大聲. 上次爸爸打, 便嬲左爸爸共兩日, 真好記性 (因每次一見爸爸便大喊). 有一晚在家食飯, 甘怡在媽媽旁, 甘怡竟然向媽媽打眼色, 話爸爸在媽媽右邊, 好驚, 扁哂嘴, 媽媽按撫佢不用怕, 但都失敗, 佢又喊左出來, 要媽媽抱, 看不到爸爸才收聲.

她也越來越易發皮氣. 而4不即是不能惡, 不能打, 不能嚇, 不能嘈, 否則就大喊. 輕則大喊15分鐘, 成身出哂汗, 用手甲自殘, 面同頭都流哂血, 重則喊45分鐘以上, 喊到條氣都唔順, 呀媽都唔認得. 為左平衡各人的利益, 也不可每次都放她在第一位, 加上突然的笑聲她也會有不滿, 而嘈佢便更不喜歡, 左住佢睡覺, 又會發怒火. 又可能開始想出牙, 牙肉特別itchy, 皮氣又差多一些, 所以近日也比較難湊.

1 則留言:

匿名 說...

對於甘怡的大哭大叫,我有「四無」的見解:
無必——孩子不一定要吃多少安士的,按時按量?平均值而已。
無枉——要調查研究,不可冤枉孩子,可能孩子想多見世面呢。
無縱——不妥的,不可放縱,(但大哭並無不妥)。把自己搞的惶惶不可終日,倒是放縱之始。
無我——不要自以為是。按時餵食,這是大人能夠做的。但是否已吃夠,讓孩子決定,是她能夠做的。
grand father