2009年12月31日星期四

阿女要阿媽

甘怡呢排成日喊, 媽媽一不在身邊就會出聲, 攪到媽媽都覺得咁落去唔掂喎, 做唔到自己嘢, 連去個toilet都唔得。我都想幫吓手, 但甘怡真係未完全接受返我呢, 我無辦法可以令佢安靜落嚟。

不知不覺, 甘怡已經四個月大, 我為佢的喊"問題"問人, 有朋友反問我:「佢係咪出牙仔呀?」頓時令我想起:「係喎,阿女會成長架喎,唔會永遠都只係食奶,玩同訓架喎, 唔會永遠都咁易湊架喎。」而且, 自己真係無乜再睇吓書, 睇吓四個月時的BB應該有咩變化, 又例如開始有人話甘怡可以食吓糊仔, 咁糊仔又點整架呢? 我又唔識喎, 我諗2010 Q1我要做返個合格的爸爸啦.

沒有留言: