2009年5月18日星期一

夜鬼爸爸及BB

近日, 好易哭, 情緒不太好, 天氣開始很熱, 冷氣也不能不開了. 早兩日去醫院檢查, 我竟然輕了1kg, 即2磅幾, 我已經5個幾月, 我減磅實在有一點意外, 難道真的太熱了. 肚內的BB成日郁, 半夜唔睡覺, 一早又起來, 一聽到聲音便有反應, 尤其我講野, 佢力又越來越大, 而我的肚成日都好似拉住甘, 肚又大, 又要坐, 好煩. 最開心的是我老公, 拿BB來玩, 佢昨晚1:30鐘學醫生, 用手搖我個肚, 叫佢起身踢我, 我話佢唔比BB睡覺, 佢感到BB郁, 不知幾開心, 我便又哭了, 他才唔玩, 到了2:00我仲感到佢未瞓.

2 則留言:

匿名 說...

Kam is sooo funny, hahahah

匿名 說...

Kam is soooo funny/Wendy