2009年5月27日星期三

驗血糖

昨天, 我又去了聯合醫院檢驗, 一早一大批大肚婆坐在房間等抽血, 照道理, 個個都應該最少24週才來檢驗, 但有些人的肚子好似我3個月咁大, 有個完全唔見肚, 姑娘還以為佢去錯地方, 問佢做物野, 分別真係大, 我當然成個籮咁樣 (37吋), 個個都避開我.

抽血前, 個個都要空肚, 抽血後立刻要飲一杯糖水, 一個紙杯內有8成滿是糖, 2成清水, 一定要飲哂, 又不可用任何野送 (包括香口膠), 味道係很難飲, 我飲左很久, 又加水, 才入到口, 最慘是, 昨天有個孕婦定唔住, 嘔了, 今日從頭來過. 我唯有乖乖的慢慢飲, 希望不會嘔啦! 飲後, 等了兩小時, 我竟然在醫院的婦產科椅子上睡著了, 而我睡著前, 見到的是一句 "小心看管自己的財物" , 我竟然都繼續睡著了, 好彩自己突然起身, 其實姑娘都已經叫我個名, 快快再去抽血, 但報告當然未知啦, 而我最後成日, 都無物胃口, 見到甜野都驚.

沒有留言: