2009年5月5日星期二

Panic

Confirm 了BB的姓別後, 心情不但沒有平靜, 反而更不穩定. 人地話生兒100歲長憂99, 我就長憂101. 擔心好多無謂野, 理性是知道的, 但心裡卻不由自主, 好難受, 還成日喊, 我老公話我係傻瓜, 我知我也令佢好擔心, 但我最想做就是喊同食. (我也不想) 見完BB的4D後, 擔心佢唔夠可愛, 個嘴唇好似好厚咁, 又不似我們兩公婆, 佢就是佢自己.

雖然我自己覺得自己個BB好special, 將來一定要有成就, 對社會有供獻. 情理客觀上, 我一時接受不到BB同大部份小朋友一樣, 都是很平凡, 就算讀很多書, 成為博士或專業人仕, 大大部份, 最後也是一個平凡人, 一切不在乎父母的投資, 付出, 犧牲多少, 很大部份都只是BB個人的意願, 不再是父母付出多少, 便可於BB的前途反應出來, 真是很無耐, 半點不由人. 每個人都有自己的路去行, 我再擔心, 幻想, 我都知是很多餘, 但第一次做母親的我真的有點壓力.

4 則留言:

甘仔 說...

有壓力係正常喎, 但亦都會有好多樂趣丫, 樂趣會大過D 壓力呢, 不同擔心.

匿名 說...

Please relax, Nicole. At this moment, most important is make yourself happy, heathly and have good relationship with your husband. Besies of building the BB physically, you are also building his/her character now.

As for your BB is ordinary or special in future, it depends on how do you measure him/her, it is controlled by you.:) IDY

匿名 說...

做多點運動,每天都做-- 例如到公園漫歩20 至30分鐘.心境要平和,多想些開心事,這樣的話,你和你的孩子一定沒有問題.

匿名 說...

hello,i like that.
old pol