2009年5月26日星期二

Hangman

臨訓前, Nicole撩我玩Hangman, 佢畀咗個題目係 _ _ _ _ (四個字母), 我就估佢
1. 諗Love, 先估L.... 唔中
2. 諗食物, 估F...又唔中..
3. 估E, U, O呢D 響音...依然唔中...
4. 佢明天做TEST, 再做T...個HANGMAN就嚟死得...
5. 估A... 終於中: _ A _ _
6. 諗蛋糕, 估C...唔中...Hangman死咗...
原來老婆第一個諗到嘅字就係BABY... :) 佢終於唔係只係諗自己食嘢, 諗嘢以BABY行先啦....

我又畀佢估一個字 _ _ _.... (想知答案就問我啦)

2 則留言:

匿名 說...

Both of you are soooo sweet, keep it on!!!/Wendy

Cherrie 說...

我估係EAT~ :P